piątek, 15 stycznia 2016

WHITE SHIRT

Cześć Wszystkim!

Lubię domowe sesje zwłaszcza, gdy na zewnątrz jest zimno, a mnie dopada przeziębienie. Dziś w roli głównej biała koszula z modnym ostatnio wiązaniem przy dekolcie. Kupiłam ją na wyprzedaży w Reserved online [HERE/TUTAJ]. Jest bardzo dziewczęca i klasyczna, co bardzo mi odpowiada, bo polubiłam się ostatnio z eleganckimi ubraniami. Noszę ją do czarnych spodni, ale równie dobrze będzie pasować do boyfriendów, czy spódnic. Akcentem kolorystycznym są tutaj czerwone, dobrze już Wam znane szpilki. Dodatki w postaci złotego zegarka i bransoletki dopełniają całość. Co sądzicie?

Pozdrawiam i do kolejnego !
S.


Fot.:Anita M.












Koszula/Shirt-Reserved
Spodnie/Pants-Pull&Bear
Szpilki/Heels-Bershka

32 komentarze:

  1. Prześliczna ta bluzeczka :) taka delikatna mi sie wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest cudowna! Pięknie będzie pasować zarówno do eleganckich, subtelnych zestawów (takich jak ten), jak i do wszystkich połączeń boho!

    Dobry łup!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie kontastuje biała koszula z czerwonymi szpilkami i szminką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie :) Bardzo fajnie, że dodałaś te czerwone szpilki :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygladasz , piękna koszula
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna całość! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna koszula ; )
    Zastanawiam się nad podobną
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/nowosci-biedronka-pepco-i-chinczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna jest ta koszula ! klasa :))

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie sie te buty czerwone bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wglądasz :) Zdjęcia piękne! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula podbiła moje serce :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna koszula i boski kolor bucików ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajćććć boska jest ta bluzeczka <3
    też mi się marzy sukienka, albo jakaś bluzka z takim świetnym wiązaniem przy dekolcie, ale niestety po sklepach co raz więcej tandety z tym wiązaniem w roli głównej się pojawia i ciężko znaleźć coś godnego uwagi :/

    super wyglądasz kochana :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie wyglądasz :)) klasyka zawsze mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie ladne zdjęcia :-) pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak wspomniałaś powyżej koszulę można łączyć na wiele sposobów,ale zestawienie jej z czarnymi spodniami i czerwonymi szpilkami jest chyba najlepszym wyjściem. W dodatku ten makijaż w którym pojawiają się czerwone usta. Wyglądasz wyśmienicie. :*

    Miłego wieczoru. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna :)
    z klasą :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i fantastyczna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna koszula ;-). Ciekawe jakby prezentowała się ze skórzanymi spodniami ;-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna koszula! W połączeniu z czerwonymi szpilkami jest elegancko i kobieco, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. takie bluzki od niedawna sa dla mnie absolutnym hitem :)

    http://vereeben-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula - dla mnie bomba! Świetnie się prezentuje, a wiązania są modne (i były) w sezonie jesień2015/zima2016 ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna bluzeczka. Fajnie prezentowałaby się ze skórzanymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)