wtorek, 13 września 2016

BLACK CULOTTES + PINK MOCCASIN

Cześć Wszystkim!

Dzisiaj zestaw na co dzień. Jak wiecie bardzo polubiłam trend na spodnie 'kuloty'. Te ze zdjęć [TUTAJ/HERE] znalazłam na Dressfo.com. Nazwałabym je 'ogrodniczko-kuloty' i przyznam, że wyglądają bardzo oryginalnie. Połączyłam je z białą koszulką i pudrowymi mokasynami od Deezee.pl. Ogrom dodatków jest tutaj zbędny, dlatego ograniczyłam się do okularów od Zaful.com, ulubionego zegarka Cluse oraz prostej torebki. I jak ?

Ściskam,
S.♥
Fot.:Anita M.














Kuloty/Culottes - TUTAJ/HERE
Mokasyny/Moccasin - Deezee.pl
Okulary/Sunglasses - TUTAJ/HERE
Zegarek/Watch - Cluse

Do 14.09 na hasło 'sabina_es' otrzymacie -15% zniżki na www.timeandmore.pl oraz w sklepach stacjonarnych!

43 komentarze:

  1. Spodnie prezentują się zacnie!:d
    Pozdrawiam z dołu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gustownie się prezentujesz ;) Mokasyny są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ślicznie wyglądasz, klik - 21,49$,
    Proszę o jeden klik TUTAJ dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look. Choć to nie mój styl to bardzo mi się podoba takie połączenie! ;)
    http://sylwiageorgiev.blogspot.com/2016/09/newname.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z lepszych Twoich zestawów!
    Taki minimalistyczny szyk bardzo do Ciebie pasuje!
    No i w ogóle - niesamowicie stylowa ta całość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, ładnie Ci w czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie prezentuje się całość. Ogrodnicza wersja cullote, jak najbardziej! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze :O Zakochałam się w stylizacji :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie jedna z najlepszych stylizacji! wyglądasz rewelacyjnie;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebanalne kuloty! Różowe mokasyny sprawiają, że ten look nie jest ciężki. Ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne mokasyny i okulary :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejna genialna stylówka, świetne okulary ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna stylizacja:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobny kombinezon z Zary ;) Fajna stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, ale ciekawe te spodnie. Wyglądasz w nich zjawiskowo! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz aczkolwiek sama bałabym się założyć tego tupu kombinezonu zważając na reakcję innych ludzi. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesienna-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeraża mnie długość do połowy łydki - boję się, że przy moim dość niskim wzroście to będzie wyglądać komicznie ;-D Cała stylizacja wygląda całkiem nieźle, choć to raczej nie mój styl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna stylizacja kochana ;* pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zegarek bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam na super rozdanie --> Zgarnij zestaw Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kompletnie nie mój styl!Mokasyny bardzo fajne, super podeszwa i kolor.Na pewno są bardzo wygodne.

    -Kama-

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look ! wyglądasz zjawiskowo ! :) Buty - genialne ! :) Chętnie będę śledziła Twojego bloga - OBSERWUJĘ i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny outfit! ;) uwielbiam kombinezony ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look :) Całość bardzo zgrana :) Wyglądasz stylowo i pięknie :)
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dear, you are soo beautiful!
    I reeally love your outfit and your style, looks amazing! ♥♥
    How about follow each other?
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe połączenie, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super zestaw! bardzo moim stylu !
    Obserwuje :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. El outfit es ideal, me encanta!! https://bohoclosetblog.com/2016/09/15/como-tener-pestanas-mas-largas-realash/

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne zestawienie :) Nic bym nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne buty, fajnie że wybrałaś je do tej stylizacji. Nadają jej klasy i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie bardzo oryginalne spodnie, kliknęłam-cena całkiem przystępna :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz!
    Fantastyczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne te spodnie :-) poklikalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znałam wcześniej tego sklepu dressfo, ale fajne te Twoje ogrodniczko-kuloty. Piękny zegarek.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  34. Klasa!

    http://imperfectcombination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)