piątek, 16 września 2016

GREY DRESS

Witajcie!

Sukienki o długości 'za kolano' podobają mi się już od dłuższego czasu. Najczęściej noszę je do sportowych butów, co możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Trzeba jednak uważać, ponieważ takie połączenie optycznie nas skraca. Szarą sukienkę znalazłam na Dressfo.com (obecnie jest wyprzedana). Ma prążkowany materiał i fajne rozcięcia po bokach, co chyba najbardziej mnie do niej przekonało. Na nogach klasyczne Superstary, prosta torebka i dodatki w złotym kolorze. Co myślicie?

Do kolejnego!
S.♥
Fot.:Anita M.










Sukienka/Dress-Dressfo.com
Buty/Shoes-Adidas Superstar
Torebka/Bag-Reserved

Zapraszam także na mojego I N S T A G R A M A
Kombinezon/Romper-TUTAJ/HERE

57 komentarzy:

  1. świetna sukienka! szkoda, że wyprzedana :(

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka w sam raz idealna do sportowych butów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Takiej zgrabnej istocie zawsze będzie w takich sukienkach do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest super, idealnie wygląda na Twojej figurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest cudowna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja myślę, że sukienka świetna, bardzo oryginalna, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzoo fajnie wyglądasz w niej ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look !
    Podoba mi się, że połączyłaś sukienkę z superstarami <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest świetna! Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very pretty with this dress.
    www.cucaolveira.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja uwielbiam szare sukienki, są rewelacyjne do wszystkiego i bardzo pasują do obuwia sportowego. Zaobserwowałam cię na G+ i IG zachęcam do tego samego :) pzdr www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka, super wygląda z adidasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie myślałam nad tymi butami, by kupić są cudowne :) Wyglądasz bosko ;)
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/
    Like me on FACEBOOK
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta sukieneczka ;) podoba mi się w takim wydaniu ;) również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudna sukienka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :) Sukienka przepięknie się na Tobie prezentuje ;) Wycięcie na plecach megaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna sukienka! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie idealnie! <3 W dodatku sukienka jest prążkowana, poszukuję takiej! Do szpileczek też nieźle by to wszystko się komponowało :) Obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny look, uwielbiam również tak nosić ze superstarami sukienki, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście,
    Obserwuję, miło mi będzie jeśli wrócisz <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a cool look!

    http://notforordinary.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w tej sukience ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Połączenie idealne. A w samej sukience się zakochałam <3

    http://imperfectcombination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wygladasz , świetną masz figurę
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna sukienka! też podobają mi się takie za kolano,pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze wciąż szukam czegoś podobnego i nigdzie nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest super! Bardzo zgrabnie w niej wyglądasz :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Choć nie przepadam za tymi butami, u Ciebie są świetnie skomponowane :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się połączenie tej sukienki z adidasami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Such a cool look, love this dress. <333
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  32. sportowe sukienki świetnie komponuja sie z superstarami:)
    świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna sukienka! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Un look ideal, estás súper guapa!! https://bohoclosetblog.com/2016/09/19/como-combinar-blazer-gris/

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądasz, klik - 16,49$ :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaka figura <3 Bosko wyglądasz :) Uwielbiam takie stylizacje, ale sama jakoś nie mogę się odważyć :) Takie sukienki niestety uwydatniają krągłości :D
    Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna sukienka, superstarki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka w sportowym klimacie! Ciekawe wycięcie z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepięknie wyglądasz kochana !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdeecydowanie TAK
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka ma fajny tył! i kombinezon też fajny :-) poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna ta sukienka :) Sama bym taką chętnie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)