wtorek, 20 września 2016

LEATHER JACKET + MOM JEANS

Hej Wszystkim!

"Mom jeans" to kultowe spodnie lat 80/90. Teraz z powrotem wracają do łask. Charakterystycznym elementem tego rodzaju spodni jest wysoka talia. Nie są zbyt dopasowane, ale z pewnością wygodne i komfortowe w noszeniu. Fason "mom jeans" bardzo do mnie przemawia. Te ze zdjęć znalazłam w Zarze. Koszulka z dekoltem "V" znalazłam na Sammydress.com i nie spodziewałam się po tym sklepie aż tak fantastycznej jakości! Pudrowe adidasy [TUTAJ/HERE] pochodzą również z tego sklepu. Ponieważ nadchodzi jesień i wyraźnie czuć ją w powietrzu zaopatrzyłam się w klasyczną ramoneskę [TUTAJ/HERE] z Dressfo.com, której jakość nie odbiega od tych "sieciówkowych". Co myślicie?

Do następnego!
S.♥
Fot.:Anita M.

















Mom jeans-Zara
Kurtka/Jacket-TUTAJ/HERE
Buty/Shoes-TUTAJ/HERE
Torebka/Bag-Stradivarius
Zegarek/Watch-Cluse

55 komentarzy:

  1. Kochana wszystko ci poklikałam, 41,99$, 11,67$,

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie :)
    Chyba się skuszę na spodnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tym zestawie,w takim fasonie spodni dobrze prezentują się dziewczyny tak szczupłe jak Ty :-)Poklikane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsko i młodzieżowo - bardzo w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie :D ja chyba nie czułabym się dobrze w takich spodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie i idealne buty! :) Bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny look! Genialne przełamanie pudrowymi dodatkami :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja świetna :) Bardzo podobają mi się buty :) Ich kolor mnie oczarował :)
    Taką kurteczkę chętnie bym przygarnęła :)
    klik $41.99;11.67

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kurtka, zastanawiałam się nad taką ale bałam się czy faktycznie będzie dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You are beautiful Sabina !
    Have a good evening.

    http://ourgirlysecrets.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  12. buty super! muszę się zaopatrzyć w jakąś skórę - twoja jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej stylizacji urzekła mnie kurteczka skórzana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ramoneska cudo, uwielbiam takie klasyczne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne są te spodnie! świetny look;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka bardzo fajnie się prezentuje! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny zegarek!

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny zestaw, wyglądasz super!!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, bardzo lubię tego typu outfity. Sama chętnie noszę podobne.
    Kliknięte, jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka jest świetna! Spodnie również bardzo mi się spodobały. Moja kuzynka ma podobne.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mom jeans- moje ulubione spodnie *.* A buty- wielkie WOW, super są :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość jest świetna! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny zestaw :) Kurtka jest świetna!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie połączenia <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna stylizacja aczkolwiek ja źle bym się czuła w tego typu spodniach :(

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/koszula-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ramoneska jest cudowna :) Właśnie takiej szukam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne wyglądasz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zakupiłam "mom jeans" w bershce. to pierwsza, ale na pewno nie ostatnia para <3

    http://imperfectcombination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty są świetne ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zestaw! Uwielbiam mom jeans :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Taką ramoneskę szukałam długo, już zamówiłam jedna, ale ta Twoja jest świetna również :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wygladasz! cudowne jeansy :*

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny zestaw
    ramoneska jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna kurtka !!

    http://simplethingsbiginspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten rodzaj spodni nie dla mnie, ale Ty wyglądasz świetnie, super kurteczka. Linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna, luźna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna ramoneska i jakie cudowne buciki !*Lady Kocur*

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna ramoneska!
    Cały zestaw bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta kurteczka świetny ma krój :) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie, lubię ten model spodni!

    OdpowiedzUsuń
  41. Prosty, ale prześliczny strój 😉 kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. It’s really great information for becoming a better Blogger. Keep sharing, Thanks. For more details to visit leather jackets.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)