sobota, 24 września 2016

MILITARY BOMBER JACKET

Witajcie!

Dzisiaj typowo jesienna stylizacja. W roli głównej bomberka moro. Barwy tego wzoru świetnie pasują do jesiennej garderoby. Kurtki moro znajdziemy w różnych krojach - wszystkie idealne na przejściową pogodę.
Bomberkę z dzisiejszego wpisu znajdziecie w obecnej kolekcji Stradivariusa. Moim zdaniem print moro świetnie współgra z kolorem sportowych butów, które mam na nogach. Dodatki w postaci wiązanego chokera i ulubionego zegarka Cluse dopełniają całość. I co myślicie?Lubicie moro?

Udanego weekendu!
S.♥
Fot.:Anita M.













Kurtka/Jacket-Stradivarius
Spodnie/Pants-Pull&Bear
T-shirt-Zara
Buty/Shoes-New Balance
Torebka/Bag-Gamiss
Zegarek/Watch-Cluse

59 komentarzy:

  1. Ja też lubię moro, ale właściwie to nie mam zbyt wielu rzeczy z tym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomberka genialna, świetnie na Tobie leży i "robi"całość stylizacji :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dzienne zestawienie :) Śliczny kolor butów, dają świetny akcent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie spotkałam się z bomberką o wzorze moro :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Wadowickim PkP też miałam kiedyś sesję :-) Widzę, że wszystkie szalejemy za bomberkami a ich różnorodność daje szerokie pole do popisu. Zegarek boski,nie znam marki ale po tej cenie przypuszczam że jest dobrej jakości :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny set, uwagę przyciąga bomber ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny bomber :D lubię moro ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, uwielbiam moro ! :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta kurtka, lubię efekt moro ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta bomberka i sama bym ją chciała! :) Od razu mi się spodobała! <3 Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bomberka, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra kurka i torebka :) Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kurteczka, świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie przepadam za moro, ale zgodzę się że świetnie wygląda w połączeniu z bordo :) To najmodniejsze kolory na jesień :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię moro więc cały zestaw podoba mi się jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. You look amazing dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie przepadałam za bomberkami, ale w takim połączeniu ta wygląda bardzo dobrze :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wygladasz , super stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie zestawy :) Podobają mi się spodnie, idealnie dopasowane i klasyczne rurki. Mi motyw moro nie przypadł do gustu, ale w tej stylizacji wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jej cudna stylizacja :) kurtka mi się bardzo podoba <3
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz bosko kochana <3
    jeszcze moro <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam moro <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsza z tych kurteczek jakie dotąd widziałam :) I jeśli miałabym kupić to właśnie taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale bomberka, sztos <3
    jestes genialna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bomberka to świetna część garderoby, osobiście preferuję w kolorze czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spoko bomberka, ale mnie urzekły twoje włosy *.* Pięknie ścięte, i w ogóle wyglądają na takie bardzo lśniące i zadbane ♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  27. Moro i bordo-idealne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny look, fantastyczna jest ta kurteczka. Ja poluję na rurki o tym motywie <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty rzucają się w oczy, mają piękny, soczysty kolor! Idealnie pasują do bomberki moro :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny streetowy look i cudowna bomberka <3

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna jest ta bomberka:) uwielbiam takie stylizacje:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham bombery! Całość bardzo fajna, świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super kurtka !
    Chociaż osobiście wolę jednokolorowe:) ale Twoja wersja jest bardzo oryginalna:)))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyglądasz! No i ta bomberka <3

    www.igadanowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurtka ! Okulary ! torba ! Wszystko mi się podoba ; )
    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam takie niewymuszone stylizacje, zdecydowanie mój styl
    http://stayinggoold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. słyszałam, że moro podobno ma być hitem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz i masz piękne (ale to piękne) włosy !:)

    OdpowiedzUsuń
  39. bomba :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialna bomberka i jeszcze w moro :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna stylizacja <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam motyw moro wygląda świetnie :)

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz w tej kurtce, definitywnie pasuje do Ciebie wzór moro :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Magnificent beat ! I would like to applrentice while you amend your site, how can i
    subscribe foor a blog web site? The account helped me a acceptable deal.
    I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)