czwartek, 8 września 2016

TOTAL BLACK LOOK

Witajcie!

W dzisiejszym poście króluje czerń, w której czuje się bardzo dobrze i, po którą sięgam dosyć często. Szorty [TUTAJ/HERE] jak i czarny top z koronkową wstawką [TUTAJ/HERE] znalazłam na Zaful.com. Marynarka i sandałki na słupku sprawiają, że całość jest elegancka. Elementem, który kolorystycznie się odznacza jest torebka [TUTAJ/HERE] od Sammydress.com. Nie mogło zabraknąć także mojego ulubionego zegarka Cluse, delikatnego naszyjnika oraz pierścionków. Co myślicie o 'total look'ach' ?

Trzymajcie się!
S.♥
Fot.:Anita M.














Szorty/Shorts-TUTAJ/HERE
Marynarka/Jacket-H&M
Torebka/Bag-TUTAJ/HERE
Zegarek/Watch-Cluse

Przypominam, że na hasło 'sabina_es' możecie otrzymać -15% zniżki na zakupy online www.timeandmore.pl oraz w sklepach stacjonarnych. Akcja trwa do 14.09!

39 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, też miałam ochotę zamówić tą torebkę, linki kliknięte : 18,99$, 10,369$ :)
    Klikniesz też u mnie ? Bardzo mi zależy, żeby to było jeszcze dziś :*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/09/sammydress-torba-i-reczniki-plazowe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. O, mamy te same szorty i torebkę. :) Świetny look! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz i jesteś mega zgrabna <3 torebka jest bardzo ładna :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę az oczu nie mogłam odewrać tak rewelacyjnie wygladasz :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie total looki :) super szorty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz prześlicznie :) Bardzo podobają mi się takie elementy koronki.
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the lace details on your top and shorts... amazing ensemble babe!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    My Instagram



    OdpowiedzUsuń
  8. Mega look. Przepięknie wyglądasz w czerni :) Bardzo podobają mi się również dodatki, które dobrałaś do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. The style is for like more for the summer, but the color is definitevly cold as fall.
    http://francheskascollageblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszej chwili sądziłam, że to sukienka albo kombinezon!

    To taki zestaw z gatunku tych "wow" ;)
    Nie da się przejść obojętnie na ulicy obok kobiety tak ubranej ;)
    To jest mega seksowne połączenie - serio, serio ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpierw myślałam że to kombinezon :-) Bosko wyglądasz w tej stylizacji, uwielbiam koronki :-) Poklikane, szorty tanie nie są ale za to torebeczka jest w fajnej cenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancka jak zawsze ! Piękne paznokcie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten bieliźniany top bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No powiem Ci, że jestem zachwycona tym zestawem. Jest bardzo kobieco i elegancko ale na takim małym luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja robi ogromne wrażenie :) świetnie wyglądasz:) Top jest mega. I ta torebka. Wow!
    Kliknięte :) $18.99; $10.69

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny zestaw, czerń bardzo Ci pasuje, jest kobieco i seksownie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega:) Świetny jest ten kombinezon!<3

    OdpowiedzUsuń
  18. oj, teraz doczytałam, że to szorty i bluzeczka:D To bez znaczenia bo wygląda super:P

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny zegarek! Marze o takim! :))

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zegarek !
    Uwielbiam tę markę za klasykę i prostotę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowita stylizacja. Klikam jak zawsze i obserwuję od nowa. Myślałam, że Cię mam, a tutaj taka niespodzianka! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerń to zdecydowanie Twoj kolor !
    Ja mam chyba do niego za bladą karnacje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialna bluzka ♥ myślałam, że to kombinezon :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello there! I just discovered your blog and I love your style! Would you like us to help eachother out by following on GFC? I just started to follow you #120, please follow back so we can stay in touch!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale się prezentujesz w tym czarnym szykownym total looku! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczna stylizacja, te szorty sa mega :D Obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie bomba! jedna z lepszych stylizacji ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Chce takie spodenki! Są ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluzeczka ciekawie łączy się z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam takie same szorty ale noszę je z innymi topami,ten zestaw u Ciebie za bardzo przypomina "sypialniany"ale to rzecz jasna kwestia gustu.Sandałki bardzo mi się podobają.

    Magdalena Kowalczyk

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny kombinezon, dodatki. Cudna całość, bardzo mi sie podoba. Poklikałam wszystkie linki, pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zestaw, uwielbiam czerń, torebeczka również wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)