piątek, 30 września 2016

VELVET DRESS

Cześć Wam!

Aksamit to kolejny hit sezonu jesień/zima 2016, a ja zostałam jego absolutną zwolenniczką. Sukienka jest moją pierwszą (ale na pewno nie ostatnią) rzeczą z tego typu materiału. Długie rękawy, półgolf i kolor idealnie wpisują się w jesienne klimaty. Klasyczna ramoneska, botki i prosta torebka wystarczą, aby całość wyglądała kobieco i stylowo. Biżuterię ograniczyłam do minimum - zegarek Cluse i bransoletka Chrysalis. I jak?

Ściskam i życzę dobrego weekendu!
S.♥
Fot.:Anita M.














Sukienka/Dress-Bershka [tutaj/here]
Torebka/Bag-Reserved
Kurtka/Jacket-Dressfo
Zegarek/Watch-Cluse
Bransoletka/Bracelet-Chrysalis

53 komentarze:

  1. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ KOCHANA, POKLIKAŁAM LINKI , KLIK - 69,90zł, 485zł, 41,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukienka, kolor, materiał, fason - cudowne :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylowo wyglądasz! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest bardzo stylowa, bardzo kobieca i elegancka, a przy tym niesamowicie niebanalna!
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja doskonała!!! Aksamit jest tak efektownym materiałem ,że wystarczą minimalistyczne dodatki jakie wprowadziłaś :-) Kurteczka śliczna, cena przyzwoita 41,99$

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Z tego materiału najbardziej podobają mi się właśnie sukienki :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz w tej sukience, ma zjawiskowy kolor! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzyłaś super zestaw z tą sukienką z Bershki :) Pasuje Ci ten kolor! Dostrzegłam też zegarek Cluse. Też mam i nie mogę się z nim rozstać!
    Zapraszam na mój blog www.loveinwarsaw.blogspot.com którego niedawno założyłam i są to moje początki w świecie blogerek. Będę wdzięczna za każdą radę lub wskazówkę :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana sukieneczka podbiła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna sukienka a Ty ślicznie w niej wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda rewelacyjnie, tak elagancko i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta sukienka, bardzo Ci ona pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka mnie zachwyciła :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! :) Sukienka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna i oryginalna sukienka :) Pasuje do Ciebie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. aksamit ma w sobie taką pewną szlachetność, pięknie się mieni i super na tobie wygląda!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądasz, sukienka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana to jedna z najlepszych Twoich stylizacji! wyglądasz zabójczo! a aksamitne sukienki uwielbiam!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam na oku sukienke z Aksamitu:)
    Ty wyglądasz w niej jak księżniczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, modnie i stylowo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wygladasz , cudowna sesja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają aksamitne sukienki, muszę sobie jedną sprawić :) Idealny zestaw, nic dodać, nic ująć! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają aksamitne sukienki, muszę sobie jedną sprawić :) Idealny zestaw, nic dodać, nic ująć! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow idealna ta sukienka. Lecę do bershki!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka! Nie miałam nic aksamitnego, choć teraz coraz częściej widzę takie ubrania u innych i wyglądaja ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też marzy mi się aksamitna sukienka :) świetny, modny look :)
    poklikane 69,90PLN; $41.99; 485,00 zł; £25.00;

    OdpowiedzUsuń
  27. Wonderful
    Kisses for you
    New post

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful
    Kisses for you
    New post

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sukienka , idealnie na Tobie leży ;).

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka jest genialna ;) wchodzi w trendy a kolor urzekł mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ajaj cudowna sukienka <3 masz śliczną figurę :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjna stylówa :) Z chęcią sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kurde, widać ,że miejsce przed obiektywem to Twoje miejsce :)
    stylizacja rewelacja, masz świetne wyczucie stylu , wszystko tak jak lubię, a Ty jeszcze lepsza!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny look, ja właśnie szukam takiej sukienki, chodzi za mną od kliku tygodni. Piękna jest ta Twoja, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjna sukienka! Z chęcią widziałbymb ją w swojej szafie! ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa sukienka:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta sukienka jest doskonała! wyglądasz w niej na prawdę świetnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  38. Również polubiłam aksamit, super wyglądasz w tej sukience Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam taką sukienkę tylko jasne srebro i ją uwielbiam, uważam że to świetny materiał na sukienki!
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienka bardzo nietypowa. Kurcze, masz świetne tło do zdjęć, ile bym dała by zmienić trochę tło w swoich ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)