poniedziałek, 6 marca 2017

BEIGE SWEATER

Witajcie!

Dzisiaj zestaw na codzienne wyjścia. Właśnie w takiej kolorystyce czuję się najlepiej! Beżowy sweter [tutaj/here] zestawiłam z białymi spodniami i długim płaszczem. Z szafy wyjęłam także moje pudrowe mokasyny od Deezee. W dodatkach postawiłam na czarny plecak, ulubiony zegarek Cluse i okulary, które są ostatnio gorącym trendem wśród blogerek i instagramowiczek. Co myślicie?

Do następnego!
S.♥
Fot.:Anita M.














Sweter/Sweater-Sammydress
Spodnie/Pants-Bershka
Płaszcz/Coat-Zaful
Buty/Shoes-Deezee
Plecak/Backpack-Sammydress
Okulary/Glasses-Sinsay
Zegarek/Watch-Cluse

52 komentarze:

  1. bardzo ciekawy zestaw i połączenie kolorów, podobają mi się buty, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to zestawienie ubrań ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:)
    Kolorystyka jak najbardziej w moim guście!
    Okulary natomiast nie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, mam ten sam sweterek, jednak nie pomyślałam, żeby łączyć go z białymi spodniami, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham taką kolorystykę! :) pasuje Ci nic dziwnego, że takie zestawienia lubisz najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :* A ty w niej wyglądasz bosko ♡♡♡ pozdrawiam

    zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie beżu i białych spodni. Genialny płaszcz i sweter. Świetnie wyglądasz! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie taka kolorystyke, super wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory :) płaszcz jest mega. Wyglądasz w nim super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek i płaszczyk mnie oczrowały :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw!
    Ta całość prezentuje się na Tobie tak lookbookowo :)

    Dobry pomysł na miejski look!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely color combo, perfect for spring! I love your clear lens glasses too!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią ubrałabym się tak samo, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw :) Poczatek marca wydaje sie byc pora jeszcze bardziej zimowa niz wiosenna - nie zmarzlas bez skarpetek ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana, pytasz co myślę... myślę, że jest świetnie! naprawdę. A płaszcza to już wiesz, że Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam na insta - płaszczyk cudny! A całość na 6+ :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest super, jednak mnie wkurzaloby ze płaszcza nie da sie zapiac:--)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna klasyczna stylizacja! ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mega outfit!! <3

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie wyglądasz w takim zestawieniu karmelu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sweter i płaszcz:) Rewelacyjnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny płaszcz! Fajne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam twoje streetowe looki:)Buziak:*


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszcz jest boski, stylowy look ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zachwycam się wszystkim razem i z osobna <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie wyglądasz, mam ten sam płaszcz i go uwielbiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie to wszytko współgra ze sobą :) Sweterek i płaszcz są boskie! :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny zestaw , zdecydowanie w moim stylu :) piękny płaszczyk szukam podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zestawienie, podoba mi się!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  30. Absolutely love the glasses! So fashionable with camel coat for sure dear! I like your page!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE BEST OUTFITS II

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny zestaw! Śliczny plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały płaszcz! Idealnie pasuje do białych spodni! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam taki sam sweterek :) Jest cudowny!! Wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. White & Camel is a chic combo!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakoś płaszcz to nie mój gust, ale tak to stylizacja świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniale wyglądasz, bardzo podoba mi się jak leży ten długi płaszcz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię taką kolorystykę, wyglądasz super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna wygodna stylizacja! Sweterek przykuwa uwagę :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny zestaw, mistrzowska kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudnie wyglądasz :) Lubie takie stylizacje ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. PRZEŚLICZNIE! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Cuuudownie! <3 Białe spodnie to strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękny płaszcz, ogólnie cudowna stylizacja :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)