sobota, 25 marca 2017

CHOKER SWEATSHIRT

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę z kolejną wiosenną propozycją. W roli głównej - dziewczęca bluza [tutaj/here] w różowym kolorze, którą wypatrzyłam na www.lupsona.com. Co ją wyróżnia? Odsłania nasze ramiona, co według mnie jest bardzo dziewczęce oraz posiada dodatkowo choker, który może zastąpić zwykły naszyjnik. Bluza wykonana jest z dobrego jakościowo materiału i wygląda dokładnie jak na stronie sklepu, co pozytywnie mnie zaskoczyło. Dobrałam do niej 'mom jeans', wygodne buty i szarą torebkę ze złotymi detalami. I jak?

Udanego weekendu!
S.♥
Fot.:Anita M.










Bluza/Sweatshirt-Lupsona
Mom jeans-Zara
Buty/Shoes-Reebok
Torebka/Bag-Sammydress
Zegarek/Watch-Cluse
Kolczyki/Earings-Sinsay

45 komentarzy:

  1. Sabino- bardzo prosta, ale rewelacyjna stylizacja. Bardzo podoba mi się bluza w delikatnym pudrowo różowym kolorze a także Twoja torebka. Świetnie wyglądasz.

    Z przyjemnością obserwuję
    i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw na ludzie, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluza jest wspaniała!
    Świetnie pasuje do dżinsów, bo tworzy komplementarną stylowo całość!

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowa ta bluza może nie mój kolor ale podoba mi się:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz :) podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja!
    Torebka jest genialna <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, luźna stylizacja.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [ blog]

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta bluzka, ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne wyglądasz, śliczny kolor ma bluza i jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz stylowo i pięknie :) Ta bluza jest genialna :) I wyglądasz w niej lepiej niż modelka na stronie :)
    klik $24.99

    OdpowiedzUsuń
  13. Have a great start of the week babe!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz, a spodni Ci zazdroszczę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz w sobie coś co sprawia że nawet w takim codziennym zestawieniu dobrze wyglądasz i podoba mi się każde z Twoich zestawień

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, jak Ty to robisz, że we wszystkim wyglądasz tak świetnie? :)
    podoba mi się! bluzka bardzo kobieca i ten cudowny róż!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe połaczenie ;) pudrowy róż to Twój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. this bag is amazing !!!

    would you like to follow each other?


    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze muszę ci powiedzieć, że nie znam drugiej osoby która wyglądałaby tak dobrze w Mom Jeans :) To zdecydowanie twój krój :)
    Klik-24.99$ :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne są te spodnie, wyglądasz idealnie :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Have a fashionable day doll!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wygląda ta bluza! Rzeczywiście bardzo dziewczęca. Mnie chyba jednak najbardziej urzekła torebka i mom jeans (uwielbiam taki model spodni!).
    Pozdrawiam (i obserwuję) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny sweter i spodnie:) super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka jest świetna podobnie jak i cały look ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluza jak najbardziej na tak ;)
    Pięknie wyglądasz.

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi się podoba :) spodnie ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna bluzeczka, pięknie wyglądasz ;* kliknięte :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie Ci w tej bluzie:) super kolczyki!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mom jeans mnie urzekły :O !

    OdpowiedzUsuń
  30. zachwycam się Twoimi ostatnimi stylizacjami. Ta jest kozak! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo oryginalny pomysł swetra połączonego z chokerem :D super stylówa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A sweater and a choker combo is the way to go! Just perfect! Love this look on you. :)

    http://chicglamstyle.com/how-to-choose-the-right-necklace-according-to-your-style/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, świetna bluza :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. O jak, ładnie wszystko dobrałaś! Kółko do kółka! Elegansior!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądasz. Wszystko bardzo mi się podoba, dosłownie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)