piątek, 17 marca 2017

PINK and GREY

Cześć!

Wreszcie pogoda i czas pozwoliły mi na zdjęcia. Dzisiaj moje ulubione połączenie kolorystyczne - pudrowy róż i szarość. Sukienkę z falbankami zestawiłam z pudrową bomberką, białymi 'reebokami', małą okrągłą torebką od Sammydress.com i w ten sposób powstał sportowy set na wiosenne dni. Muszę przyznać, że w takich zestawach czuję się najlepiej. Co myślicie?

Nadrabiam blogowe zaległości, do kolejnego! 
S.♥
Fot.:Anita M.









Sukienka/Dress-butik Rich Inside
Bomberka/Bomber jacket-Bershka
Buty/Shoes-Reebok (model Princess)
Torebka/Bag-Sammydress

60 komentarzy:

  1. Jeden z najlepszych ootd, które widziałem w tym roku :) Super torebka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie! uwielbiam to połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygladasz i bardzo podoba mi sie Twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz w tych kolorach, skradłabym Ci to wszystko :) klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaaaał! Ale cudne połączenie! <3 Kocham ten odcień różu, mega wiosennie i pięknie!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska sukienka, a kolorystyka jedną z moich ulubionych. Poklikane, jak zawsze :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz naprawdę zniewalająco ! Super to połączenie szarości z różem,bardzo podoba mi się torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz zjawisko:)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednym słowem mistrzostwo :) Naprawdę mega nam się podoba całość :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale super wyglądasz. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Sukienka wygląda przepięknie! Bardzo Ci pasuje taki styl :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ulubione jasne połączenie kolorów. Sukienka jest śliczna, kurtka też świetna, a połączenie ze sportowym obuwiem wygląda fenomenalnie. Pięknie się prezentujesz! Tak radośnie i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw! Świetne połączenie kolorów - chyba moje ulubione!
    Śliczna spódniczka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja, piękne połączenie kolorystyczne😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely color combo, you are so pretty!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself
    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. idealna wiosenna stylizacja :) pięknie wyglądasz kochana! takie kolory bardzo Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne zestawienie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba, nie tylko zestawienie kolorów ale i sama sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zestawienie kolorów - świetne :) sukienka nie w moim stylu ale n Tobie prezentuje się bardzo fajnie!


    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the look! Nice bag!
    xx Eszter
    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Baaaardzo podobają mi się takie modele sukienek, ale jak na zlość nigdzie żadnej fajnej nie mogę znaleźć :D
    super wyglądasz kochana!
    a róż w towarzystwie szarości, to duet idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja! :)
    Uwielbiam takie zestawienie kolorów :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wygladasz <3
    piękna kolorystyka stylizacja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycam się torbą, lubię takie wyszukane <3
    Pięknie, wiosennie, dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, połączenie różu i szarości jest idealne! :) Masz cudowną sukienusię! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. So pretty look!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz<3 torebka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Love your outfit and also the bag! Looks so stylist!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie rewelacja, uwielbiam połączenie różu i szarości, to zestaw idealny i te białe buciki, super !

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię połączenie szarości i różu! W szafie można spotkać u mnie taką kolorystykę. Pięknie i wiosennie! Kliknęłam :)

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów :) Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Have a great start of the week hun!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe połączenie kolorów, wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne połączenie kolorów uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękny zestaw ♥ lubię szary z różowym :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  36. zakochałam się w tym zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. cała stylizacja jest w moim stylu, kurczę fajnie no! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz a torebka dodaje charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Totally in love with this pink and grey look babe!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE MARCH 2017 | RAINY PARIS

    OdpowiedzUsuń
  40. Przecudowne połączenie, bardzo mi się spodobało :D


    -> http://kindizajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. You look very girlish in that outfit, but this kind of pink color it's not in my taste. Generally great:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba musze sie troszke poinspirowac od ciebie:)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba nie ma osoby której to połączenie kolorystyczne by się nie podobało, szarość i róż to połączenie idealne, świetny fason sukienki

    OdpowiedzUsuń
  44. Przeurocza ta torebka <3
    No i buty mój must have!

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana wyglądasz rewelacyjnie, świetna stylizacja :)
    Klik :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  46. These are so beautiful! They look like they'll last you a good amount of time too! x They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja wyglądasz uroczo <3
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialny zastaw! moje ulubione kolory :--))

    OdpowiedzUsuń
  49. jak słonecznie u Ciebie <3 super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz świetnie! Super stylizacja :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)