środa, 1 marca 2017

POWDER PINK SKIRT

Cześć!

Nowy miesiąc, nowa stylizacja. Powoli zaczynam odczuwać wiosnę, co widać na zdjęciach. Pudrowy róż to jeden z moich ulubionych kolorów, dlatego nie mogłam się oprzeć tej spódnicy [tutaj/here] jak tylko zobaczyłam ją na Sammydress.com. Przyszła jakieś dwa rozmiary za duża, ale krawcowa szybko temu zaradziła. Zdecydowałam dobrać do niej białą bluzkę z rozkloszowanymi rękawami, szarą torebkę, klasyczne szpilki i ulubioną ramoneskę. I jak?

Lecę poczytać Wasze posty!
S.♥
Fot.:Anita M.











Spódnica/Skirt-Sammydress
Bluzka/Blouse-Bershka
Torebka/Bag-Sammydress
Kurtka/Jacket-Zaful
Szpilki/Shoes-Dresslily


48 komentarzy:

  1. Ślicznie, ładna ta spódniczka :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, świetna wishlista :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka:))
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica:) Cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica ekstra !
    Całość bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, spódnica bardzo ładna, chociaż trochę szkoda, że musiałaś nosić do krawcowej, bo pomylili rozmiar ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie bomba :) świetnie wyglądasz :) Spódniczka jest cudna. Szkoda, że potrzebowała poprawek, jednak lepsza za duża jak za mała :)
    klik $12.79

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w całości a spóniczka mnie zauroczyła <3
    Poklikałam w linki! Mogę Cię prosic o to samo u mnie? Polece w zamian Twój blog :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica - rzeczywiście - bardzo oryginalna!
    Ładna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw. Śliczna spódniczka i torebka. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. You are looking gorgeous... I love your skirt and bag
    Thanks for sharing
    P.S. would you like to follow each others blog and Google+?
    XOXO
    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz <3
    piekna stylizacja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. całość prezentuje się rewelacyjnie! ta spódniczka idealnie pasuje do Twojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful skirt! Such a lovely look!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta spódniczka- teraz te wiązania wiodą prym w modzie :D
    rzeczywiście zestaw wiosenny- ahhhh oby ta wiosna przyszla jak najszybciej <3
    chyba już wszyscy z ustęsknieniem na nią czekamy :)


    12,79$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh już miałam tą spódnicę w koszyku ale z niej zrezygnowałam a jest świetna :) klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny zestaw i idealna figura WOW:):*



    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. ojaaa cudna ta spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie :) Niebieska koszula z wishlist z Shein cudna!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się spóniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna spódnica bardzo oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna spódnica, wiązania jak i kolor dają mocnego kopa! Świetna stylizacja :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie, wiosennie już! :)
    Wciąż zachwycam się Twoimi nowymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. My również jesteśmy zachwycone tą spódniczką! :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna spódniczka! Sama się nad nią zastanawiałam tylko w oliwkowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka rewelacyjna spódnica! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna spódniczka, pasuje CI ;) Z takimi nogami możesz wszystko nosić i będzie wyglądać bosko! Buty też mnie urzekły.
    Klik- 12,74$, strona Shein

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna ta spódnica i jedyne $12.79 . Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w tej spódnicy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna spódniczka! :) Już czuć klimat wiosny.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  31. Really nice! Have a great new day.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. spodnica faktycznie piekna! Zreszta caly zestaw prezentuje sie rewelacyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. spódnica jest naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ajj!! Zakochałam się w twojej spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super stylizacja,a spódniczka i kurteczka boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja! Spódnica boska! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolejne cudowne zestawienie! :) Jest ślicznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna spódniczka! <3

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. You look amazing in that pretty skirt! Perfect with the leather jacket! :)

    And those heels are also nice with this outfit! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)