niedziela, 18 czerwca 2017

RE:NEW SKIN / PIELĘGNACJA SKÓRY

Cześć Wszystkim!

Dzisiaj znowu coś z serii "beauty", a mianowicie moja opinia na temat suplementu diety RE:NEW SKIN. Co do pielęgnacji mojej skóry, nigdy nie stosowałam żadnych suplementów, które pielęgnowałyby ją od wewnątrz, aż do momentu, w którym przyszło mi testować produkt z dzisiejszego wpisu.
Tabletki Re:new Skin stosuję już od około miesiąca. Ich działanie ma polegać na ochronie komórek skóry przed stresem oksydacyjnym (więcej tutaj), oczyszczaniu skóry z toksyn i nawilżeniu jej. Ponadto przeciwdziałają starzeniu się skóry oraz nadają jej elastyczność i jędrność. Co prawda nie odczuwam jeszcze u siebie widocznych oznak starzenia, ale warto już wcześniej zapobiegać temu procesowi.
Jedno opakowanie zawiera 60 kapsułek, które zawierają m.in. kwas hialuronowy odpowiedzialny za namnażanie nowych komórek, właściwe nawilżenie skóry, likwidację zmarszczek oraz poprawę elastyczności skóry. Dla uzyskania optymalnych efektów należy przyjmować 2 kapsułki dziennie.
Co zaobserwowałam u siebie po miesięcznej kuracji? Czuję, że moja cera jest oczyszczona i wyraźnie wolniej się przetłuszcza. Oprócz tego, nie odczuwam suchości skóry (w punktowych miejscach na twarzy miałam z tym problem), co pewnie jest spowodowane głębokim nawilżeniem. Suchość jest także mniejsza na łokciach oraz piętach, Przydała mi się zdecydowanie taka kuracja!
Szczerze polecam Wam Re:new Skin (do kupienia tutaj), niezależnie od tego, jaki rodzaj skóry posiadacie. Skład suplementu świetnie wpłynie na kondycję Waszej skóry. Zamiast kilku tabletek, wystarczy jedna o bogatym składzie, Moim zdaniem jest to wygodne rozwiązanie. Może macie już doświadczenia z Re:new Skin?
Trzymajcie się!
S.♥

15 komentarzy:

  1. Chętnie bym wypróbowała. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie moje problemy z połykaniem większych tabletek pewnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, z chęcią wypróbowałabym ten suplement :) zwłaszcza w kwestii oczyszczania skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej serii, ale zaopiniowałaś ją w bardzo ciekawy sposób :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa sprawa :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz mam styczność z tym produktem, ale widać jest bardzo przekonywujący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio bardzo modne stały się wszelkiego rodzaju suplementy diety ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam, bardzo fajny, ratuje wysuszoną skórę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś zapominam stosować tych suplementów:) heh zawsze mi nie podrodze:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie :D chętnie wypróbuję!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słysząłam, ale nawilżenie bardzo by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Greetings! Very helpful advice in this particular article!
    It's the little changes that produce the largest changes.
    Many thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)