środa, 13 września 2017

FLORAL MAXI DRESS

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnią już letnią stylizacją. Uważam, że sukienka [tutaj/here] ze zdjęć będzie idealnym zakończeniem wakacyjnych zestawów. Pochodzi ze sklepu fashionmia.com i jest moją pierwszą sukienką takiej długości. Nie sięga jednak do ziemi, a jej długość określiłabym jako 7/8. Ma piękny kwiatowy print i nie potrzebuje zbędnych dodatków. Sezon ślubów powoli się kończy, ale myślę, że właśnie na takich uroczystościach sprawdziłaby się najlepiej. Jak Wam się podoba?

Do następnego!
S.♥
Fot.:Anita M.












Sukienka/Dress-FashionMia
Buty/Shoes-no name

39 komentarzy:

  1. Piękna jest ta sukienka, wyglądasz prześlicznie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie sukienki:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie dziewczeco:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne zdjęcia wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, your dress is everything!!!!
    Love, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka, ale muszę przyznać szczerze - ze dawno nie widziałam tak pięknych butów! serio :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci szczerze.. Mega pięknie Ci w niej! :o <333

    OdpowiedzUsuń
  8. o, też mam tą sukienkę, niebawem będzie na moim blogu! :) Pięknie w niej wyglądasz, tak romantycznie i dziewczęco.

    buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna dziewczęca sukienka, jestem zachwycona ;) pięknie Ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka :) Choć jej długość zdecydowanie nie jest dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka i cudowne buty do niej, wyglądasz lekko, zwiewnie i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ piękna sukienka <3 ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, jak Ty pięknie wyglądasz w tej sukience! Zachwycam się kochana :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jest śliczny print i super krój :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna sukienka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczo :3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz! Jak taka laleczka z porcelany, pięknie *.*

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. moja droga, wyglądasz przecudnie ;* stylizacja piękna, niezwykle zwiewna i kobieca ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna i dziewczęca stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz. Obserwuję z przyjemnością :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Świetna sukienka! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za długimi sukienkami, ale ta wyjątkowo mi się podoba :) klik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka śliczna stylizacja.
    Co powiesz na wzajemną obserwacje>?https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka *.*
    Szkoda że kończy się pora, w której możemy takie nosić :(
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    oraz --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest prześliczna! Podoba mi się taka długość i super na Tobie wygląda ta sukienka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie! w takim wydaniu Cię jeszcze nie widziałam aloe przyznam że bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)