poniedziałek, 18 września 2017

JEANS LOOK

Cześć Wszystkim!

Dzisiaj coś bardziej w klimatach jesiennych. Na szczęście obyło się jeszcze bez rajstop, ale podejrzewam, że już niedługo będą musiały tworzyć nierozerwalny duet z sukienkami i spódnicami. Jeansową mini i katanę już znacie, tym razem postanowiłam połączyć te dwa elementy. Na nogach mam 'skarpetkowe' botki, które ostatnio cieszą się niemałą popularnością. Jak Wam się podoba mój look? Czekam na komentarze.

Ściskam!
S.♥
Fot.:Anita M.












Kurtka/Jacket-Stradivarius
Top-Stradivarius
Spódnica/Skirt-Gamiss
Buty/Shoes-Deezee
Torebka/Bag-Sammydress

47 komentarzy:

  1. U mnie już niestety musi być z rajstopami. Śliczna stylizacja <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja i rewelacyjnie wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurtka, wszyscy chyba uwielbiamy jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz fantastycznie;) jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka i kurteczka bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku rewelacja!! Zachwyciłam się butami. Całość prezentuje się świetnie! Wspaniale wyglądasz. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja ! jeans to jednak jeans ponadczasowy i niezastąpiony ! ;) Buty bardzo mi się podobają jestem ciekawa czy są wygodne bo na takie wyglądają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. hey girls waiting your visit to discover the latest fashion jewelry in the world www.chicanova.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam stylizacje denim on denim! + buty w stylu skarpetek również należą do moich ulubionych ♥
    U mnie już za chłodno, żeby tak wyjść haha

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyglądasz! :) Lubię dżins, ostatnio kupiłam dwie katany! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja <3 Obserwuje świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja na miarę światowych wybiegów mody! Genialne połączenie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love you denim style, you look stunning. & yes your boots are super cool.
    I am following you, please follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  14. do takich dżinsowych spódniczek nie byłam przekonana ;) ale jak patrzę na Ciebie, to sama mam chęć sprawić sobie jedną :) super! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie wyglądasz! uwielbiam Twoje zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zestawy :) Świetne botki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/zakiet-w-cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz ;)
    botki meega *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie zestawiłaś denimową górę i dół. Bardzo fajny zestaw, mega kobiecy, podoba mi się!
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  19. Odważna, ciekawa stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka jest świetna - bardzo podobają mi się takie dłuższe :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie rewelacja, zachwycam się całym zestawem, spódniczka bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful denim look! Love your top!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja :)!!! a te buty ca cudowne
    https://caroline-fashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny zestaw <3
    pięknie wygladasz
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Botki świetne! Musze kiedyś stworzyć całą jeansową stylizację :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  26. Też dodałam jeansowy look :D Jeans uwielbiam, więc jestem zachwycona Twoim zestawem! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze perfekcyjna! Jesteśmy zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny, oryginalny outfit :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz, rewelacyjna stylizacja :)
    Pozdrawiam!
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. zestaw bardzo mi sie podoba, wygląda naprawdę interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny look, uwielbiam jeans <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Thank you for another magnificent article. Where else may anybody geet that kind of information in such a perfect manner of writing?

    I've a presentation subsequent week, and I am on thhe look for
    such info.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)