czwartek, 7 września 2017

MOM JEANS and OFF THE SHOULDER BLOUSE

Cześć Wam!

Wypoczęta po tygodniowych wakacjach przychodzę do Was z kolejną stylizacją - jeszcze trochę w klimacie letnim. W planach mam jeszcze jedną letnią propozycję, a potem ruszam z jesiennymi outfitami. Bluzka, którą mam na sobie jest bardzo podobna do tej sprzed dwóch postów. Co mają wspólnego? Oczywiście przezroczyste szerokie rękawy, kolor oraz fakt, że obie zostały kupione w lumpeksie. Wyróżnia się jednak hiszpańskim dekoltem i cienkimi ramiączkami. Założyłam ją do mom jeansów i czarnych sandałów. Całość dopełnia choker z perełką [tutaj/here] od fashionmia.com, szara torebka i delikatna bransoletka. Co myślicie? Dajcie znać w komentarzach!

Do kolejnego!
S.♥
Fot.:Anita M.












Bluzka/Blouse-second hand
Mom jeans-Zara
Pasek/Belt-h&m
Choker-FashionMia
Sandały/Sandals-George
Torebka/Bag-Sammydress
Bransoletka/Bracelet-Apart

55 komentarzy:

  1. Bardzo lubię twoje stylizacje! Jednak według mnie, te spodnie nie pasują kompletnie do tej bluzki :) Jednak same w sobie są super!

    Buziaki :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta bluzeczka, ślicznie wyglądasz :)
    POmagam - 4,75euro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia :D
    Bluzeczka bardzo mi się podoba , świetnie w niej wyglądasz:)
    Masz cudne włoski :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bluzka! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w tych dżinsach pasuje ci taki krój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz super! <3
    Zapraszam też do mnie na najnowszy wpis z Oufitem :D U mnie na niebiesko :D hehe
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest wspaniała. Zachwycam się każdym elementem. Wszystko tworzy spójną całość :) <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mom jeans *.* Twoje stylizacja jest super, wszystko świetnie dobrane :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ci tej bluzki, świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  10. szukam własnie idealnych mom jeans :) super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. baaardzo mi się podoba ta stylizacja, niby zwyczajna na codzień, a jak dzięki bluzce i butom mega sexownie i kobieco <333 miłego dnia <3!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ach! poluje na takie spodnie od dłuższego czasu :( świetne są! ja nigdzie nie mogę znaleźć pasujących na mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzka:) uwielbiam Twoje stylizacje:*

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bluzka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie ze sobą wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega stylizacja! <3

    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzka świetna! genialnie pasuje do ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja, bluzka rzeczywiście urocza, a najbardziej podoba mi się torebka coś w moim klimacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w tej stylówce! wyglądasz zjawiskowo <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie rewelacja! Wyglądasz świetnie. Bluzka piękna, taka rzadko spotykana, a ja to mega cenię. :) A torebka mnie po prostu urzekła! *.* No i nie mogę pominąć tego, że zdjęcia są mega! Trafiłam na Twojego bloga przypadkowo, ale zdecydowanie zostaję na dłużej i obserwuję. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz cudownie !
    śliczne zdjecia
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely outfit. And that bag is gorgeous. xoxo Cris
    Last post: http://photosbycris.blogspot.com.au/2017/09/rosegal-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna zdobycz! Kocham second handy

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna stylizacja ♥ Wszystko pięknie dobrane, uwielbiam motyw koła w akcesoriach, więc torebka jest dla mnie mega! Połączenie jeansu i czerni - to co kocham najbradziej. Wszystko na plus x

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Awesome my dear
    I invite you to visit my blog
    Have a great day ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zestaw!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny jest ten look! :) Podoba mi się! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. hi dear, i hope you enjoyed your vacation. I applaud any one who has the guts to rock mamas jeans I find them very hard to style perfect and you did it so perfectly. I really love your styling

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  29. I love all the outfit! Nice blog <3

    https://modefemme.blogspot.pe/

    OdpowiedzUsuń
  30. bluzeczka oryginalna, dobrze pasuje do tych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny look ! ;) moją uwagę przykuła Twoja torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Krój spodni jest świetny i piękne klasyczne sandałki, zestaw zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem wyglądasz świetnie :) Uwielbiam ten model spodni.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zestawienie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Super! idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzka jest przepiękna- taka zmysłowa i mega kobieca, przez te opuszczane rękawki w koronki <3
    super wyglądasz kochana, bardzo podoba mi się ten zestaw <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie - jak najbardziej podoba mi się to zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana zestaw idealny nie wiem co mi się bardziej podoba :) jestem na tak


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna bluzka i sandałki! Ale spodnie (jeszcze w połączeniu z czarnym paskiem <3) skradły moje serce. :D Genialne są - ostatnio mam bzika na punkcie mom jensów i spodni z wysokim stanem, hihi. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Excellent web site. Plenty oof helpful info here. I'm sending it to several buddies ans additionally sharing in delicious.
    And certainly, thank you to your sweat!

    OdpowiedzUsuń
  41. An interesting discussion is definitely worth comment.
    I do believe that you ought to write more on this subject matter, it may not be a taboo subject but generally people do not speak about these issues.
    To the next! Best wishes!!

    OdpowiedzUsuń
  42. I visited several web sites however the audio feature for
    audio songs existing at this web page is in fact excellent.

    OdpowiedzUsuń
  43. What's Happening i'm new to this, I stumbled upon this I've discovered It positively helpful and it has hekped me out
    loads. I'm hoping to give a contribution & aid different customers like its helped
    me. Great job.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)